Javno podjetje Komunalno stanovanjsko podjetje Litija d.o.o., izvaja javno službo oskrbo s pitno vodo in skrbi da je oskrba prebivalcev varna s kakovostno in zdravstveno ustrezno pitno vodo.
Glavna naloga vodooskrbe je nemoteno zagotavljanje kvalitetne pitne vode v zadostnih količinah ter sprotno vzdrževanje in stabilno upravljanje vodovodnih sistemov ter zagotavljanje požarne varnosti z ustrezno hidrantno mrežo. Povezava do obvestil o stanju na vodovodnem omrežju se nahajajo pod “Aktualnimi obvestili”!
INFORMACIJE ZA POLNJENJE BAZENOV KSP Litija d.o.o. kot upravljavec javnih vodovodov v občini Litija in Občini Šmartno pri Litiji sporoča informacije o možnostih polnjenja hišnih bazenov. Polnjenje bazenov je mogoče izključno pod pogojem, da razmere na vodovodnem sistemu to dopuščajo, oziroma da ni v veljavi ukrep omejitve porabe pitne vode oziroma varčevanja z vodo. Storitve se obračunavajo na podlagi Cenika za območje občine Litija in območje občine Šmartno pri Litiji, odvisno od območja odjema vode. Voda, porabljena za polnjenje bazena, se obračuna enako, kot ostala porabljena voda. Možnost polnjenja hišnih bazenov: Polnjenje bazena iz lastnega vodovodnega priključka. V primeru polnjenja bazena preko hišnega vodovodnega priključka je dobrodošlo, da nam sporočite stanje vodomera po polnjenju bazena, da ga upoštevamo pri naslednjem obračunu komunalnih storitev in da zabeležimo, da je bila poraba večja zaradi polnjenja bazena in ne dvigujemo mesečne akontacije. Sporočanje stanja vodomera je možno preko https://www.komunala.info/login. Prosimo vas da nas kot upravljavca sistema (KSP Litija d.o.o.) o nameravanem polnjenju obvestite na info@ksp-litija.si, saj je pri upravljanju sistema informacija, da gre za načrtovan odvzem in ne napako na sistemu, zelo pomembna. Polnjenje bazena iz hidranta. Uporabnik storitev naroči pisno na KSP Litija d.o.o. (lahko tudi preko epošte info@ksp-litija.si) vsaj nekaj dni pred željenim polnjenjem bazena. V primeru točenja iz hidranta se obračuna še storitvene ure in prevoz delavca na lokacijo v skladu s cenikom tržnih storitev KSP Litija d.o.o. Točenje vode iz hidranta lahko izvaja samo delavec KSP Litija d.o.o. Brez soglasja upravljavca vodovodnega omrežja se sme voda iz hidranta uporabiti zgolj za gašenje požarov in odpravljanje posledic elementarnih nesreč. Nenadzorovan odvzem pitne vode iz omrežja namreč lahko povzroči izpad dobave pitne vode, motnost pitne vode, spremembe v pritisku, nekontrolirano odtekanje vode, če hidrant ni pravilno zaprt in podobno, interventno iskanje okvare na omrežju. Polnjenje preko gasilskih društev. Za hitrejše polnjenje bazena je možen prevoz vode s cisterno, kar izvajajo gasilska društva. V primeru točenja preko gasilskih društev se obračuna še strošek, ki ga obračuna gasilsko društvo. Uporabnik naroči storitev pisno na KSP Litija d.o.o. (lahko tudi preko epošte info@ksp-litija.si). V vlogi je potrebno navesti:
Po prejemu vloge, KSP Litija d.o.o. aktivira gasilsko društvo, ki izvede prevoz. Gasilci obračunajo strošek prevoza direktno uporabniku/naročniku, KSP Litija d.o.o. pa izda račun za strošek vode (vodarina, odvajanje in čiščenje odpadne vode oziroma odvoz blata iz greznic oz. MKČN ter okoljska dajatev). Vedno je prioriteta zagotavljanje varne in zanesljive vodooskrbe za vse naše uporabnike. V kolikor opazite morebitne kršitve nedovoljenega odvzema vode iz hidrantov, vas prosimo, da jih prijavite na telefonsko številko 01 890 00 10 ali info@ksp-litija.si Skupaj poskrbimo, da bo oskrba s pitno vodo nemotena in varna. Voda iz bazena je opredeljena kot komunalna voda, s katero je treba ravnati v skladu z Uredbo o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/15, 76/17, 81/19, 194/21). Na podlagi Uredbe o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda (Uradni list RS, št. 80/12, 98/15) pa se v ta namen plačuje tudi okoljska dajatev. |